Varustus tunneilla

Kaikilla tunneilla korut ja purkat pois ennen tuntia turvallisuussyistä. Katsothan myös varsinkin ilmajooga ja ilma-akrobatiatunneille, ettei vaatteissasi ole vetoketjujen vetimiä, jotka voivat jäädä helposti vaatteisiin kiinni.

Tankotunneille mukaan juomapullo, pieni pyyhe, sortsit ja pitkät housut lämmittelyä varten. Myös hihatonta paita saattaa auttaa kainalon pitoa vaativissa liikkeissä alkeiskurssin jälkeen.

Akrobatia ja ilma-akrobatian tunneille liikuntavarustus, juomapullo ja oma pikku pyyhe tarvittaessa. Joitakin permannolla tehtäviä liikkeitä varten pitkät housut ja paita ovat suositeltavat sekä myös ilma-akrobatiaan. Katsothan, ettei vaatteissasi ole vetoketjuja, jotka voisivat vahingoitta ilma-akrobatiakangasta. Tunneillamme et tarvitse kenkiä, mutta pehmeitä sisäliikuntatossuja voit halutessasi käyttää. Mikäli sinulla on terävähköt kynnet, olethan tunnilla varovainen ilma-akrobatiatunnilla kankaan kanssa sillä terävät kynnet rikkovat kankaan helposti.

Bungee tunneille ssisäliikuntavarustus, juomapullo ja oma hikipyyhe. Tunnille suositellaan myös sisäliikuntakenkiä mukaan. Myös paksummat housut saattavat olla mukava lisä bungee-tuntien aloittelijalle, jotta valjaat tulevat tutuksi pehmustetusti (Motiolla on myös pehmusteita).

Kehonhuolto & joogatunneille mukaan joustava vaatetus sekä juomapullo.  Voit pukeutua hiukan normaalia lämpimämmin varsinkin flow-joogan loppurentoutusta varten. Yin-joogatunneille voit ottaa viltin ja muutaman tyyny, joita käytetään tukena asennoissa halutessaan, mutta Motiolta löytyviä välineitä voi myös käyttää. Mikäli sinulla on terävähköt kynnet, olethan tunnilla varovainen ilmajoogatunnilla joogakankaan kanssa sillä kynnet rikkovat kankaan helposti. Poistathan meikit tullessasi ilma-joogatunnille, jotta et likaa kangasta ja pese kesällä jalat.  Huolehdithan, että sinulla ei ole vetoketjuja vaatteissa, koruja tai muita teräviä pinnejä yms. jotka voivat vahingoittaa kangasta.