Hallituksen eilisen suosituksen mukaisesti Motiolla keskeytettiin toiminta toistaiseksi eli eli kaikki tunnit ja kurssit, eilen 16.3.

Motion kevätnäytös sekä muut tapahtumat on myös keväältä 2020 peruttu.

Olemme näistä pahoillamme.

Tilanne on kaikille kaikin puolin hyvin ikävä ja toivomme pienyrittäjinä myös asiakkailta ymmärrystä ja kärsivällisyyttä tilanteessa. Kiitokset myös jo monelta saamastamme tuesta. Aika näyttää, milloin Motion ovet taas aukeavat ja infoamme tästä teille hetimiten sekä miten tästä eteenpäin jatketaan esim kurssien suhteen. Toiveena meillä tietysti olisi jatkaa kursseja ja kautta vielä keväällä, mutta tauon pituus varmasti näyttää, kuinka tilanteessa pystytään toimimaan.

Tukemalla nyt toinen toisiamme saadaan toivottavasti arjestakin tällä hetkellä mielekästä ja tilanteesta selvitään. Liikunta lisää kehon ja mielen hyvinvointia sekä parantaa vastustuskykyä, joten muistattehan siis myös liikkua kotona tai ulkoillen! Kannustamme myös liikkumaan erilaisten videoiden avulla tauon aikana seuraavasti:

Kaikki kurssit
Opetuksen Motiolla ollessa keskeytetty, teemme teille kotiin korvaavaa harjoittelumateriaalia videoiden muodossa. Pyrimme lähettämään ensimmäiset videot teille lähipäivinä ja lisäilemme jatkuvasti toistaiseksi materiaalia. Osa videoista on suunnattu tietyille ryhmille, esim. aikuisten kurssit tai motio kids-ryhmät, mutta kaikkia videoita voitte katsella ja tehdä kotona vaikka koko perheen voimin 🙂

Viikkotunnit ja kertakortit
Kaikkien voimassaolevien kertakorttien voimassaoloaikaa pidennetään. Ajan kanssa näemme, kuinka pitkäksi aikaa. Kuukausi- ja kausikorttilaisten kanssa sovitaan erikseen, olemme teihin yhteydessä. Motiolla olevien viikkotuntien ollessa tauolla, voit toistaiseksi myös käyttää kertakorttiasi halutessasi viikkovideoiden katseluun tai tukea toimintamme jatkumista maksamalla videon.

Viikkovideot

• Viikkovideot ovat videoituja tunteja esim joogasta, akrobatiasta yms. harjoitteista, joita voit tehdä kotona videota katsomalla. Yhdellä videolla on materiaalia kokonaiseksi tunniksi.
  • Tuttujen ohjaajien ohjaamat tunnit tulevat maanantaisin katsottavaksi ja vaihtuvat seuraavalle viikolle taas maanantaina uudestaan.
  • Ilmoittaudu tutusti tunnille varaaheti.fi/motio ja saat sähköpostiisi linkin ja ohjeen tunnin videon katseluun aina alkavan viikon maanantaina.
  • Voit valita maksuksi kertamaksun varausjärjestelmässä varausta tehdessäsi tai maksaa kertakortistasi.
  • Mikäli haluat kyseisen viikon viikkovideon katsottavaksesi kesken viikon, pyrimme toimittamaan ohjeet videoon sinulle 12h sisään varausjärjestelmään varauksen tehtyäsi.
  • Ensimmäiset viikkovideot tulevat järjestelmään ”varattaviksi” lähipäivinä ja ne ilmestyvät 23.3.

Mikäli haluat maksaa viikkovideon

• kertakortista, laitathan whatsupviestillä videon tai ennen ja jälkeen kuvat kertakortistasi numeroon 0503726383, kun ruksaat kuulakärkikynällä 1 rastin pois.
  • kertamaksulla 12e tai tukea muuten Motion toiminnan jatkumista, maksa tunti varatessasi varausjärjestelmässä.
  • smartumin tai e-passin mobiilivaihtoehdoilla, soittelethan meille. Tämänkin pitäisi onnistua.

Mikäli sinulle tulee jotain kysymyksiä, olethan yhteydessä. Huomaathan tosin, että moni asia on meiltäkin vielä epätietoisuudessa, kuten viestissä mainittiin, joten pyydämme kärsivällisyyttä tässä tilanteessa. Pidetäänhän toisistamme huolta!

Tsemppiä ja jaksamista koteihin toivottaen
Motion väki