Kehosi ja mielesi voivat tuoda sinulle valtavasti iloa ja onnea elämääsi. Kehonhuolto ja jooga -tunneilla huollamme kumpaakin. Voit tulla hoitamaan jumejasi tai rauhoittumaan ja keskittymään joogan ja kehonhuollon rentouttavaan ja palauttavaan maailmaan.

Kehonhuollon tunnit löydät viikkotunneistamme ja voit aloittaa ne koska vain.

Kehonhuollon ja joogan tuntikuvaukset

Rentouttava Yin-jooga – avoin taso on rauhoittava ja tasapainoittava joogamuoto, joka sopii kaikille. Erityisesti se palvelee kankeita, paljon treenaavia ja stressaantuneita. Yin-jooga edistää syvien sidekudosten aineenvaihduntaa ja liikkuvuutta ja hoitaa etenkin alaselkää ja lonkkia. Asennoissa viivytään pitkään, 2-10 minuuttia, mikä opettaa myös läsnäolon taitoa. Yin-jooga rauhoittaa hermostoa, joten sen jälkeen uni maittaa erityisen hyvin. Et tarvitse aiempaa jooga- tai edes liikuntataustaa.

Lempeä ilmajooga- avoin taso Tulossa syksyllä 2017! Ilmajooga on uudenlainen ja hauska tapa tehdä joogaharjoitusta ja se nostaa perinteisen lattialla tehtävän joogaharjoituksen ilmaan. Välineenä ilmajoogassa käytetään katosta roikkuvaa silkkiliinaa, jonka avulla harjoitteita tehdään. Asanoita tehdään tunnilla kokonaan lattialla, osittain liinan kanssa ja myös kokonaan ilmassa. Liina antaa sinulle tukea ja kannatusta ja sillä on voimistava ja notkeuttava vaikutus. Lempeä ilma-jooga on rentouttava ja aloittelijoille sopiva tunti, jolle et tarvitse aiempaa kokemusta. Keskitymme hengityksen ja liikkeen rentouttavaan vaikutukseen ja pidämme lempeällä ilmajooga -tunnilla aina myös rentoutuksen. Tunnilla saatetaan tehdä myös muutamia alkeisinversioita.

Ilmajoogaa ei suositella henkilöille, joilla on jokin akuutti kiputila, tasapainohäiriöitä, viherkaihti tai akuutti välilevyn tyrä. Ilma-jooga ei ole paras harjoitusmuoto myöskään, jos olet matala tai korkea verenpainepotilas, kärsit tasapainohäiriöistä tai olet raskaana.

Vahvistava ilmajooga -avoin taso Tulossa syksyllä 2017! Ilmajooga on uudenlainen ja hauska tapa tehdä joogaharjoitusta ja se nostaa perinteisen lattialla tehtävän joogaharjoituksen ilmaan. Välineenä ilmajoogassa käytetään katosta roikkuvaa silkkiliinaa, jonka avulla harjoitteita tehdään. Asanoita tehdään tunnilla kokonaan lattialla, osittain liinan kanssa ja myös kokonaan ilmassa. Liina antaa sinulle tukea ja kannatusta ja sillä on voimistava ja notkeuttava vaikutus. Vahvistava ilmajooga vahvistaa kehoa silkkiliinassa tehtävien harjoitusten kautta. Tällä tunnilla tehdään myös ilmajoogalle tyypillisiä inversioita.

Ilmajoogaa ei suositella henkilöille, joilla on jokin akuutti kiputila, tasapainohäiriöitä, viherkaihti tai akuutti välilevyn tyrä. Ilma-jooga ei ole paras harjoitusmuoto myöskään, jos olet matala tai korkea verenpainepotilas, kärsit tasapainohäiriöistä tai olet raskaana.